2013. május 11., szombat

Haydn lapbook

Elkészült a trilógia utolsó darabja is, a HAYDN LAPBOOK.


Ha szeretnéd megkapni, iratkozz fel a rendszeres olvasók közé, és hagyj egy megjegyzést itt, a blogon!
A megjegyzésben írd meg az emailcímedet, ahová a lapbookot küldhetem.

Kérlek, írd ki egészben, rendesen, mert nem fog megjelenni, csak én látom majd.

A lapbookot ma és vasárnap (2013.05.11-12) tudod kérni, és legkésőbb hétfőn megtalálod a postafiókodban.
Sajnos hiába reklamálod többször is, hogy nem kaptad meg, ha egyszer sem írsz emailcímet! :)))
Most egy ajándékot is küldök a lapbook mellé: a szimfonikus zenekar makettjét. 

Ha a másik két lapbookról lemaradtál, itt a lehetőség!
Írd meg, és elküldöm azokat is!

A klasszicista zeneszerzőkről még itt olvashatsz.


1 megjegyzés:

  1. Csatoltam mindenkinek, aki eddig kérte, valamint megírta, és másolható formában írta meg az emailcímét.
    Ha nem kaptad meg, gondold végig, megírtad-e a címedet, valamint elegendő-e, ha kimásolom, vagy titkosírással írtad, és nekem kellene kibogarászni...mert azt most sem tettem. :)))
    Néhány levélből sajnálatos módon lemaradt a makett, ezt jelezzétek, és pótolom!
    Aki még a mai napon kéri, az tegye bátran, elküldöm!

    VálaszTörlés