2012. szeptember 17., hétfő

Segítsüti :)


Ma indul az immár hagyományosnak mondató SEGÍTSÜTI.

30 gasztroblogger édesanya alkotja a csapatot, akik sütit sütnek azért, hogy valakinek édesebb lehessen az élet...

"Végül is elővettem egy gyerekkönyvet, amelyet a szerzője küldött nekem, és olvasgatni kezdtem. De hamarosan újra letettem. Annyira bosszankodtam rajta! Meg is mondom nektek, miért. Az az úr el akarja hitetni a gyerekekkel, akik a könyvét olvassák, hogy ők szakadatlanul jókedvűek, és azt sem tudják, mihez fogjanak boldogságukban! Ez az őszintétlen úr úgy tesz, mintha a gyermekkor csupa mézeskalácsból állna.
Hogy is felejteti el egy felnőtt ember olyan tökéletesen a fiatalságát, hogy egy szép napon már nem emlékszik rá, milyen szomorúak és szerencsétlenek lehetnek néha a gyerekek!"
(Eric Kastner: A repülő osztály)
Nem, nem felejtettem el. Életem legnagyobb traumája egy rutin mandulaműtéthez kötődik. Amikor magányos voltam, becsapottnak éreztem magam: inni szerettem volna, de nem kaptam teát. 
Persze a SEGÍTSÜTI nem rólam szól...a  SEGÍTSÜTI most a daganatos betegséggel harcoló gyerekekről szól. 



Ha te is szeretnél ehhez a célhoz csatlakozni, licitálj a 30 süti egyikére!

Az én sütim most egy túrótorta lesz, a családi kedvencünk.
A süti gluténmentes, tehát lisztérzékenyek is fogyaszthatják.

Túrós Szívem Csücske néven találod meg a SEGÍTSÜTI licitoldalán.



Sok-sok szeretettel készült, szívecskéket vágtunk a tésztából, és koktélcseresznyével díszítettük a csücskét.


Igaz gyerekmunka, volt, egyik kimérte, másik keverte, harmadik sütőbe tolta, negyedik szíveket vágott belőle, ötödik koktélcseresznyét illesztett rá, hatodik megszórta porcukorral.

A licitet megnyerő szerencsés 24 db szívecskét kap majd.

Fogadjátok szeretettel :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése