2011. október 12., szerda

Dísztök :)

Tavaly úri dolgom volt, a két kicsi kosárszámra szállította a dísztököket. A kertünk melletti, parlagon heverő telkeken termett pont nekünk. :)
Idén is szalajsztottam őket, de hiába, most nem terem.
Kénytelen voltam a piacon vásárolni egyet, illetve kettőt, ahogy vesszük.
Most viszont elhatároztam, hogy kiszedem a magját, és dísztök-szaporítónak csapok fel.
Eddig rendben is volt a dolog, a magot megszereztem. De mi legyen a tökkel? Dobjam ki?
Ezt semmiképpen nem akartam, inkább két mécsest ültettem bele a lyukba.




A magot egyébként elég átmosni, megszárítani, konyhai törlőkendőbe csomagolni, és várni a tavaszt.


2 megjegyzés:

  1. Jaj, de helyes! Ebből a különleges tökből igazán mutatós darab készült.
    Meg úgysincs még karácsony, hiába ontják ránk mindenütt ezt a hangulatot, még az ősznek kell örülni.

    VálaszTörlés
  2. Nekem is tetszik ez a "tökös" kis megoldás. Erika

    VálaszTörlés