2011. május 4., szerda

Bla Bla Bla- Ajándékok a boltból 3. rész

Szeretem a jó játékokat, és szeretem a szép játékokat. 
És a Bla Bla Bla ilyen. 
Tulajdonképpen házilag is elkészíthető.
Van nekem is több házi példányom, azzal didaktikus játékokat szoktunk játszani. 
Például a helyesírást gyakoroljuk: j-ly-s szavak, összetett szavak, stb
Alkalmas logopédiai játékra is, pl. csak "L" és "J" hangot tartalmazó képekkel, vagy a térbeli helyzetek észlelését lehet finomítani, stb.


Ennek ellenére megvásároltam az eredetit, és nem csalódtam. Igényes, kedves, humoros rajzok a kártyákon, és persze a 240 db kártyalap bőséges történetszövésre ad lehetőséget.
A játékszabályt letölthetitek INNEN.


A játékot háromféleképpen lehet játszani, az egyik, amit Mesi- Soma legjobban szeret, így néz ki: mindenkinek osztunk 5-5 lapot, majd egyet felcsapok, és középre teszek. 
Mind a két gyerek lázasan gondolkodni kezd, és egy kis történetet gondolnak ki magukban. 
Amikor elkészültek, letesznek még 2-2 lapot, és elmesélik a kitalált történetet. Elvileg csak az kap pontot, aki frappánsabbat ír, de mi nem pontra játszuk.


Ha éppen olyan kedvünk van, le is írjuk a történetet.
Mesi ugye már komoly fogalmazásokat ír, Somának jövőre lesz új tantárgy, azt kiválóan előkészíti a játék.
Iskolába járó gyerekeknek szerintem kifejezetten jó, hogy beszéltet. Legtöbb iskolában nagyon kevés idő áll rendelkezésre ahhoz, hogy egy gyerek beszélhessen, és valaki komolyan meghallgassa, végighallgassa.

ITT megvásárolhatod.

3 megjegyzés:

  1. Megjegyeztem Virág. Nem felejtem el, hogy a Winomino-t is neked köszönhetjük. Abszolút kedvenc és az ikrek közül az egyik 4 és fél évesem mindenkit megver (legutóbb egy 140-es IQ-val rendelkező barátunkat is. :-)))
    Szóval köszönet érte, a többi játék csak porosodik sértődötten.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól hangzik!!! Köszi!

    VálaszTörlés
  3. Ági, örülök, hogy visszajeleztél. Egy okkal több, hogy másoknak is bátran ajánljam.
    Lilla, mint a legtöbb képes játékkal, angolt is lehet vele gyakorolni. Mesi mostanában próbál egészen bonyolult mondatokat angolul mondani...hát néha a fülem kettéáll :))) Szóval ez egy nehezebb játék már. :)

    VálaszTörlés